2009-08-10

Triangelufo i Florida och en mystisk hand…

Ett triangelformat ufo har synts till i Florida i Wesley Chapel. (verkar vara en populär form på ufon, triangel.)

Den 17:de juli bevittnade ett flertal människor samma mystiska syn. En triangel av tre ljus plus ett fjärde ljus mellan de två ljusen längst ner. Tre vita ljus och ett blått. Många spelade in det de såg på himlen vilket ju bevisar att detta i alla fall inte är ett kamerafusk. Detta fall klassas som oförklarligt av Mutual UFO Network (en amerikansk organisation som undersöker ufo-fall, stödjer ufoforskning och försöker utbilda allmänheten om ufo-fenomenet. Låter som jag ungefär…Hehe, utom att jag är svensk då…)
På videon under kan ni se några av filmerna vittnen spelat in. Filmen börjar dessutom med att man får läsa en av vittnenas berättelser. Mycket intressant.



Händelsen ägde som sagt rum den 17:de juli men ett av vittnena i filmen säger att han filmar detta den 16:e. Jaså minsann, ingen koll på datum. Sånt slarv! (Magic kastar sten i glashus)

Tycker att detta fall känns väldigt trovärdigt. Eftersom det sågs av så många och filmades av flera stycken och att Mutual UFO Network säger att det är, för att citera: ”True unknown.” Jag tror att det är aliens i farten.

Vad tror ni?

Föresten var jag och en kompis ute och fotade mystiska och inspirerande platser för några dagar sedan. Vi tog en massa coola bilder.
Inte minst av oss själva, he, he.. ^__-- Ja ja, det jag försöker komma till är i alla fall att det allra mest mystiska fotot tog jag på hemvägen. När jag satt och slött tittade ut från bussen såg jag en underlig (och fruktansvärt läskig) hand!
Ha ha, jag blev tvungen att gå av för att fota den. :)

Tycker att det lite ser ut som en vampyrhand som sticker ut ur en stående kista…

Jag som är fantastiskt modig, sträckte dödsföraktande fram handen till hälsning.

Vem tror ni handen tillhör? :D

Kram Magic.

11 kommentarer:

Annica sa...

Klart det är en klämd vampyr :)

Mikael sa...

Jag tror nog det är Voldermort som gömmer sig därbak. ^^

paulina sa...

cool film!

Söderberg sa...

haha, snyggt med handen XD självklart är det en vampyr som gömmer sig! eller kanske blivit bränd utav solen och lämnat kvar aska.. om det nu går ;) haha

Lenhult sa...

Håller med resten av folket. En vampyr så klart och det där ufot...nja ser ut som något dåligt hemmabygge. skulle nog vara ganska enkelt att ta en radiostyrd helikopter eller liknande flygmaskin och sätta på några lampor...men man vet ju inte...kanske är det något annat..eller inte

Matilda sa...

Cool blogg du har! ;D

Elin sa...

Skulle tro att det är sprayfärg. ;) Men det är ju bara jag. Haha.

Elin sa...

Häftigt. Det var ju inget flygplan precis ;) Kan mycket väl vara ett UFO

Anonym sa...

Visste ni att allas vår blondinbella inte hette löwengrip innan 90 talet? Hon var en riktig svensson som hette andersson i efternamn Läs mer här

http://experienceno1.blogspot.com/2009/08/saningen-om-blondinbella.html

Jenny sa...

Gillar handen. :D Fast jag gillar nog din handske bäst. ;)

Veronica sa...

Haha coolt men lite creepy med handen.