2009-06-24

Ufo besöker nöjesfält?

Vad lockar en utomjording mest när den besöker jorden? Är det att föra bort folk? Ta kontakt? Träffa en brevvän? Bygga någon fantastisk byggnad? Hitta en bra landningsplats?
I detta fall tycks det vara nöjesfältet i Virginia i USA.

En underlig ring kunde ses sväva i luften över nöjesfältet. Som ni ser på bilden ovan så är den en perfekt cirkel och att försöka bortförklara den som rök som vissa skeptiker känns rätt patetiskt…

På videon under kan ni se ett nyhetsinslag om händelsen. Om det är något sorts reklaminslag innan så ha tålamod. Videon börjar efter en stund. :)

Denna Smith som var ett av vittnena säger att hon och resten av familjen bara stirrade på den underliga formen i förundran. Som att de såg ett ufo, åh just det, det var kanske just det de gjorde..
Men Denna och hennes familj tror inte på ufoteorin. Denna säger: ”Det var som ett tecken, Gud ger en tecken och jag kände att det där var ett. Jag är inte säker på vad det betydde men det betydde mycket för min familj för när vi kom hem så satte vi oss ner tillsammans och bad. Vi höll på att flippa ut.”

Vad tror ni om denna mystiska cirkel?

4 kommentarer:

Ahlberg sa...

Jag vet inte vad jag ska tro :O

Plastfarfar sa...

Hahaha. UFO't i fråga var i själva verket ånga från en av attraktionerna på stället, The Volcano. Fast det finns ju alltid dom som vägrar att tro på på naturliga förklaringar, eller?

Fotograf Annie sa...

Det kanske bara är en smutsfläck på kameralinsen ;)
Eller så är det bara ett underligt moln, jag har svårt att tro på UFOn.

Lenhult sa...

Tror varken det är något ufo eller rök, ser mer ut som smuts på linsen