2009-06-23

Häxa tar en flygtur över Mexico?

Så, när häxorna inte är i blåkulla drar de till Mexico? Kanske…
I alla fall vittnar mer än 40 personer om att ha sett en häxa flyga över bergen i Nevada Leon city i Mexico. Varav några även dokumenterat händelsen på film.
Att så många säger sig ha sett henne bidrar definitivt till trovärdigheten.

Det finns så klart de som är skeptiska mot häxteorin och vidhåller att det är ett ufo. Ja, det är absolut en möjlighet. Men ett rätt litet (fjuttigt) ufo i sånt fall…

På videon här under kan ni se häxan på bilden ovan ”in action” plus nyhetsinslag och samtal med vittnen som sett henne.

Vad tror ni om häxan?

Avslutar detta inlägg med några bilder jag gjort.
En alv i bröllopsklänning:

-Vadå alv? Om ni kollar noga så har hon faktiskt ett alvöra. Så, hon är en alv!
Se den stor HÄR.

Så kommer två modeteckningar:

Se stort HÄR.

Ja, ha det så bra allihop!

Kram Magic. (som plötsligt får en häxa i huvudet! Aj, och en kvast…)

24 kommentarer:

Jenny sa...

Tänk OM vissa kunde flyga.. om magi verkligen finns; vad härligt! :) Drömde alltid att jag kunde flyga förr, så visst, de såg säkert en häxa, eller någon annan flygande människoliknande varelse. ;)

Anni sa...

Intressant! Svårt att tro det finns häxor på riktigt.

My sa...

Lite småläskigt! hah

mikaela sa...

Va med och tävla i min blogg=)

Lenhult sa...

...en häxa! ja då har dom bra syn. ytligare en video på något oförklarligt som är suddigt och oskarpt. Detta känns som en ganska stor bluff.

Det bör väl inte vara så att tillverka en häxa på en flygande kvast, bara att ta en stod radiostyrd flygmaskin eller liknande och piffa till den.

Nä detta är inget jag tror på, är det en häxa eller utomjordisk besökt så vill jag ha bevis, men kul läsning

paulina sa...

coolt om man kunde flyga! :D

Therése sa...

vem vet? det är allt jag säger ^^

tack för länken till medeltidsforumet!^^

Nina sa...

Tja, någonstans måste ju häxorna hålla till, så varför inte där...

Fotograf Annie sa...

Oj jg vet inte vad jag ska tro, men det ser inte ut som en häxa... Snarare som en typ luftballong eller något ;)

Fast varför inte, någonstans måste ju häxorna vara också...

My sa...

Sv: Tack tack :D

Jennifer på Fashioncut sa...

Vad kul det hade varit om man faktiskt kunde flyga :)

SV: Ja idag var en sån där jättevarm dag som man blir trött av och hellre håller sig inomhus än utomhus...

Tune sa...

Ja visst var de^^ Tcykte också den första var finast! Jag vill shoppa kläder! Haha

Läser din blogg ofta, dock dålig på kommentera sorry

Kram

Miranda sa...

Ojoj! VIlka fina bilder! =)

Sv: Tack snälla! =)

Mollan70 sa...

Tittar in=)

LINDA sa...

Jättefina målningar du gjort!

Ida sa...

Älskar ondöigt vetande... :D har du något så berätta!

Dragonstar sa...

Hej tänkte ställa en dum fråga. Hur har du fått in bilderna på sidan av din länk? Håller på att lära mig hur detta fungerar. O hur får du i text mellan bilderna dmina bilder hammnar alltid först.
Sen har du fina bilder på din sida =)

Ahlberg sa...

Ja vem vet vad häxorna gör på fritiden ;)


Sv: Tackar !

Emma sa...

häftigt =) det är synd att det är dålig bild så man inte kan se vad det verkligen är. jag vågar mig inte på en gissning =P

Elin sa...

Du är snäll. Fint ritar du också :)

Anonym sa...

Njaae, jag tror inte på häxor men blir inte speciellt förvånad över att de bor i Mexiko. ;) Såg förresten Benicio del Toros film Barnhemmet häromdagen (riktigt spännande faktiskt) och i den var det svårt att veta vem som levde och vem som var död...
Johanna aka Pumita

Eva sa...

Småläskigt. Först tänkte jag att det nog var en ballong eller liknande... men nu vet jag inte riktigt. Kan bara säga att jag känner en person som på fullaste allvar menar på att det finns häxor som pysslar med ganska läskig magi och sånt. Så, vet vet, kanske var det en häxa....

matilda sa...

jag och säkert väldigt många undrar hur du kan och vet allt detta :D och varifrån du läser allt och hur länge du intresserat dig av det här med magi och onaturliga saker. du kanske kan skriva ett inlägg om det? :) bara en ide liksom.

kram!

MissMagicGirl sa...

Hejsan Matilda!

Roligt att du undrar!
Det är faktiskt en bra idé! :) Ska ta och berätta lite i mitt nästa inlägg!

Ha det bra!

Kram M. ^__^