2009-01-11

Bigfoot besöker: MissMagicGirl!!!!!!

Glöm det där med att bigfoot bara håller till i USA. Nya bevis visar tydligt att han finns här i Stockholm. Mer exakt, PÅ MIN BALKONG!
Oh ja! För några dagar sen när jag tittade ut på min balkong såg jag detta fotspår:

Ingen i min familj har varit ute på balkongen eller har sådär stora fötter.

Jag, som vill se mig som något av en expert på området fastställde efter en noga titt på fotspåren att en bigfoot är den ända förklaringen.

Här är en bild av en skylt som finns i Colorado:

Jag vet inte om det är en seriös varning eller om det är på skoj….
Kanske borde skaffa en sån och ha på balkongen…Hmmm.

Jag lovar, detta är ingen bluff!
Ni behöver inte tro mig men själv så är jag väldigt uppjagad! ^__^

Vad tror ni om mina mystiska balkongspår?

6 kommentarer:

Vida sa...

En bigfoot på balkongen, det var inte illa.. du får berätta mer om det händer något ytterligare...

sofie sa...

svar : åh tack så mycket ! :D

hjälp va skumt haha , lite kul med den där skylten ^^

Thai Nguyen sa...

Jag tror på BigFoot, men ställer mig väldigt skeptisk till bilden från din balkong. Säker på att du inte blivit bättre på Photoshop den senaste tiden? :)

Ahlberg sa...

Haha, håll oss uppdaterade om det skulle hända något ytterliggare med din bigfoot ;D

Lenhult sa...

Jaså, bigfoot på balkongen...hm..Har den håriga typen från hamburge-reklamen vart hemma hos dig? rolgit inlägg dock :D

Fridas Favoriter sa...

Haha, var roligt du skriver! Men mysteriet bör undersökas närmre, du får göra en Big Foot-fälla på balkongen, vi följer med spännning fortsättningen :)