2008-11-06

Utomjordingar orsakar strömavbrott?

Ni vet hur viktigt det känns att göra ett bra första intryck?
Ja, om aliens känner likadant så har de ställt till det lite för sig.

Man tror att det var utomjordiska skepp som orsakade ett massivt strömavbrott i Chorley i nordvästra England för några dagar sen som påverkade 14,000 människor.

Varför man tror att det orsakades av ufon?
Jo, en som heter John Szwarc och hans fru var ute och åkte bil när det hände.
Då såg de något i himlen.
John beskriver det som ett stort lysande kors med ett litet klotformat ufo brevid.

United Utilities säger att det var fel på en kabel. Men ett sånt fel behöver nödvändigtvis inte bero på ufon.

Johns historia har i alla fall rapporterats till the British UFO Research Association (BUFORA) som ska forska vidare i saken.

Ja, om jag var utomjording skulle jag inte ge mig till känna efter en sån grej.
Vi får se hur det går…

Vad tror ni?

10 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja, nu blev det en timme extra, och när vi ställer om till sommartid då känns det som att man blir snuvad på en timme. Ha en bra dag!

Jeanna sa...

svar: tack :D

ja du vad ska man tro ...ufo eller inte :O

Linda sa...

Eller hur är han :)
Var du o såg nån av showerna nu när han, soran, özz o måns var på turné?? :)

Marica sa...

Klart jag antar din utmaning. Älskar utmaningar.

Anonym sa...

ja visst e skjortan fin!!! galet snygg=) hoppas du får en fin dag o trevlig helg, göra ngt speciellt?

Anonym sa...

oj den där anonyma e jag www.originellt.blogg.se


:)

Minnie sa...

lääskigt!

Lenhult sa...

Ingen aning om det är sant eller inte, men jag tror befolkningen vill ha ett bättre svar att det kan ha varit ett ufo som orsakade strömavbrottet.

Lotta sa...

Hmm ufon har jag väldigt svårt att tro på
Ha en skön kväll

I sa...

Mannen i spegeln ser väldigt konstig ut =S Det ser nästan ut som någon har tecknat honom eller nåt