2008-11-23

Önska något!

Jag blev utmanad av http://chaelas.blogg.se/

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

1. Jag åker till Wien 27 november. Jej!
2. Jag är besatt av att göra: ^__^ såna smilisar och gör dom överallt.
3. Jag är totalt kär i Groucho Marx. *_*
4. Jag såg Twilight idag och tyckte den var så bra! :D
5. Om jag kunde göra en tv-serie sann så skulle jag ta Pokémon så jag fick träffa Team Rocket.
6. Jag är också enormt kär i Riley Poole i National Treasure filmerna. Längtar till trean!
7. Jag skriver dagbok nästan varje dag.

Alla som känner för att göra denna utmaning tycker jag ska det. Och berätta om det för mig så jag kan läsa!

Nu till något annat.
Som ni ser i sidpanelen så vill jag att ni mailar mig om saker ni vill läsa om.
Det kan var något mystiskt ni hört om eller något djur som ni vill veta vad det symboliserar.
Helt enkelt något ni vill att jag skriver om.
Jag blir superglad för alla mail! ^__^

Ha det bra!

6 kommentarer:

Carolin sa...

Hoppas du har en jättebra helg vännen!
Kram

Christina sa...

Åhhh Wien, så härligt....Trevlig resa.
Kram

Emma sa...

Sv: Åh tackar tackar =) Hon är en himla söt kisse. Hon fångade mitt hjärta direkt när hon kom till mig för snart 2 veckor sen =P

Natalie sa...

Svar: åh kul att du gillade bilderna, tack :)

Jag vill också se Twilight! Måste se ^_^

Emilia sa...

SV: visst är dom söta :)

Tinkis sa...

jag orkar inte maila, men jag kan säga här, jag vill gärna läsa om självantändning och atlantis. Även om hemsökta platser här i sverige som man kan besöka.