2008-10-02

Team Rocket, Groucho Marx och annat fluff..

Hej!
Jag är så glad för jag hittade Team Rocket dockor på tradera!!!!!!!!
Jag köpte både åt mig och min bästis. Vi är båda stora TR fans.

Tyvärr saknar jag en Meowth så jag har inte riktigt hela Team Rocket.
Har någon en Meowth?
WANTED:

I dag så är det Groucho Marx födelsedag!
Stort grattis!
Älskar verkligen Groucho. Han är så bäst och alla Marx filmer är så roliga.
Läs Groucho citat på min citat sida: http://www.freewebs.com/magic13m/grouchomarx.htm

Jag vet att detta kanske inte var så mycket.
Men jag har så mycket läxor och är så trött att jag helt enkelt inte orkar just nu. Jag vill men har inte någon kraft.
Men jag lovar att det ska komma nåt mer innehållsrikt inlägg snart.

Kram Magic.

4 kommentarer:

Jeanna sa...

vilka söta dockor! :D

Marica sa...

hej.
Hoppas allt är bra med dig och att orken snart kommer tillbaka. Saknar dina inlägg.
Vill du hjälpa mig i kampen om en ny dator? Du kan läsa mer på min blogg.
Många kramar

Elin sa...

team rocket... hmm... de är ifrån pokemon va?

Ida sa...

Åh vilka coola dockor! Vad köpte du dom för? :)