2008-10-09

Förlåt...

Hej!
Jag har varit världens sämsta bloggare på sistone. Det ber jag verkligen om ursäkt för!
Varför jag har varit en dålig bloggare? Ja, här kommer mina ursäkter... Jag har varit väldigt trött på sistone och haft mycket annat
att göra med designkursen. Jag gillar verkligen att blogga men det har inte blivit tid över. Dessutom är det nåt fel på min dator igen. Tror det är minnet som krånglar. Men jag lovar att bättra mig i helgen.
Fy vad trist, inget inlägg från mig på flera dagar och så när jag skriver blir det mest gnäll :(
Ja, ja som sagt i HELGEN! Då ni ;-)

Många kramar till alla som orkar följa m in blogg trots bristen på inlägg sista tiden :)

6 kommentarer:

Carolin sa...

Så otroligt go! :)
Hoppas du får en riktigt fin helg vännen!
Kram

CC sa...

Kul att du är tillbaka :)

Jeanna sa...

jag har saknat dina inlägg och kommentarer faktiskt...kul att du är tillbaka :D Welcome Back!

KRAM

lotta sa...

Hej hej skit i det ibland har man ingen lust att blogga så enkelt är det!!! GÅr in här var dag för att kolla om det kommit in något nytt!! Lånade din elefant hoppas att det var okej... ha en trevlig kväll Kram Lotta

Susanna sa...

Kvalitèt framför kvantitèt är det bästa! Dina inlägg är kvalitèt!
:-* /Suss

Anne sa...

hehe, så söt