2008-09-10

Ufo i Mexico?

Ett av det mest kända ufo historierna är från den 5 mars 2004 i Mexico.
Då en mexikansk flygpatrull fick in 11 oidentifierbara objekt på sin radar.
Sen journalisten Jaime Maussan publicerade sin artikel om händelsen så har den fortsatt att förbluffa världen.



Här är en liten film där man kan se de eventuella ufona och höra piloterna prata om dom. Tyvärr vet jag inte vad de säger.

Jaimes artikel är den ända kända undersökning som gjorts av händelsen.
Därför är det svårt att säga om filmen är äkta eller inte. Många tror ju som vanligt att den är falsk eller att det var en synvilla.
Så trist förklaring… Nej! Det är klart att det är äkta Ufon!

Vad tror ni?

8 kommentarer:

IZZAH SVARAR sa...

jo men visst e min lilla vovve söt :D
han e juh sötast i världen :D

Sanna sa...

Tack för din kommentar :)

Marica sa...

Ja du vad ska man tro? Ser ut som två luftballonger med blankt tyg som reflekteras i solljuset. Men undra om det kanske är för högt upp för en ballong ens. Då kan jag inte komma på en annan förklaring. Men jag tror på ufo. Vi kan omöjligen vara ensamma i hela universum.

SHORTY sa...

sv; tack tack :)

jasså okej, men det låter som en rolig kurs :) hoppas du trivs.

ha det bra!

SHORTY sa...

sv; hihi verkligen!
ja precis, man ska vara positiv och ha höga mål så kanske man kommer dit en dag! tack tack vad gulligt av dig :D

åh så skönt :) lycka till med den. Ha det bra!

hanniepannie sa...

du har helt rätt! ;D första säsongen var helt klart bäst! synd att det spårar mer och mer bara ;)

Lisette sa...

Tack för alla dina kommentarer!:D

jeanna sa...

ja jag har en drömfångare! jag tror verkligen på drömfångarens kraft! :)