2008-09-23

Tralalala...

Hej!
Jag är så morgon trött.
Ska snart springa iväg till design skolan.
I dag så ska vi diskutera vår nästa collections uppgift. Hurra!
Har redan en massa idéer!

Hinner inte direkt skriva något kul.
Men jag önskar alla en trevlig dag och hoppas att ni gillar bilderna under.





Vad tycker ni om dom?

Citatet: “Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast.”
Lewis Carroll

Onödigt vetande: Enligt FBI är 70% av alla autografer falska.
(Det var lite nedtyngande, jag antar att man bara kan lite på såna man fått av idolen personligen.)

16 kommentarer:

Susanna sa...

Tack för de här bilderna. Klicka in stannade till här & sög i mig. De bilderna du har nu, förmedlar exakt så som jag känner mig nu. Så, många många tack för dem.

SHORTY sa...

sv; tack tack :) detsamma :)

Elina sa...

70%?? Fy så dåligt... Det var ju trist att veta... :)

IZZAH SVARAR sa...

hehe okej :D

Elina sa...

Jag menar att det är trist att 70% av dem är falska! Då måste man ju nästan se kändisen skriva den för att kunna vara säker! :)

Miss Petite sa...

Hej
ja visst är det. men det slutade med att de blev jääättekorta o omålade istället... :)

Fröken Svår sa...

Svar: Tack! :D Du skriver jättebra du också, det är väldigt intressant och fänglsande att läsa, även om jag inte hinner ibland. Hinner tyvärr inte läsa så många bloggar nuförtiden :(.
Det är fina bilder under ditt inlägg. :)
Ha en jättebra dag i skolan! :D
Kram

Emma sa...

Sv: Tack =D Det kan nog behövas.

Jag gillar bilden med fiolen mest. Den var riktigt fin. Bilden längst ner är inte så pjåkig heller. Den kändes välsigt levande.

Mli sa...

Super härliga bilder :) hoppas du haft en underbar dag själv är ja sjuker :/ kjamiis

Mli sa...

Hehe segt och ja e skit rädd för spruter men ska väll gå bra hehe!
Haft kul i skolan idag? :) Väldigt coola och snygga kläder du målar ja blir helt sold :)

Mli sa...

Guuh va spännande :) ja det klarar du av :)

Hmm jo det blir massa stick, dom ska ta prover på mig i morgon och leta efter felet :( läskigt

Mli sa...

Hehe tack :) Kramen

Kajsa sa...

Hjälp vad kul att gå på design skola! Få hålla på med det man tycker är kul :)

Jeanna sa...

vilka fina bilder :D

Anne sa...

Jag tycker om hur de blickar ut över vattnet med ryggen mot kameran. På väg bort från något, på väg till något.

Lina sa...

Jättefina! särskillt den andra uppifrån, den ser så levande ut på något sätt... och hur hon inte riktigt smälter in i bilden utan sticker ut lite:D var har du fått bilderna ifrån?