2008-09-15

Tack allihop!!!

Jag vill tacka för alla snälla ord om min klädcollection!
Det gör mig verkligen så glad att ni gillar den :-)
Några har frågat om jag vill bli mode designer.
Svaret är att jag inte vet än. Jag har alltid älskat att hitta på kläder och så.
Det är något jag får se i framtiden…
Min stora dröm är ju att vara författare.

I går så såg jag och min bästis om första Pokémonfilmen.
Jag trodde faktiskt att vi var härdade sen första gången men icke!
Jag grät lika hjärtslitande denna gång. Men hur kan man inte göra det?
Den är ju så rörande och sorglig…Oj nu blir jag rörd vid minnen.
Älskar verkligen den filmen!


Jag vet att bilden under är lite missvisande för vi börjar ju inte ana vintertecken ännu men jag måste säga att det var väldigt kallt idag. Brr.

Ha en bra kväll allihop!

6 kommentarer:

Marica sa...

Drömmar är väldigt bra. Och den dagen du blir en stor författare, vill jag ha den första autografen. ;)
Inom vilken gengre är det du skriver?

ilhana sa...

du border verkligen bli designer. det skulle passa dig hur bra som helst och jag skulle lätt bli stamkund! :) verkligen hur läckert som helst. älskar grejerna verkligen!

tack för dina kommentarer hos mig också. jag gillar din blogg skarpt, tror jag lägger till dig i min bloggkoll så fortsätt håll mig uppdaterad! :) puss!

Fröken Svår sa...

Åh, den filmen vill jag se!

Dancing Queen sa...

då tycker jag att du ska följa den drömmen.. ;)

å det är för övrigt mysigt när det är kallt! om man är rätt klädd dvs..

Carolin sa...

Vilka otroligt fina bilder du har här inne! Jag är ny här och kommer absolut komma tillbaka!

Anonym sa...

Din blogg är toppen du kan tjäna mycke pengar på att gå me i detta kolla hur mycke du kan tjäna på de innan du dissar=)MINST 13 000 kronor=)

http://www.smsquiz.se/main.php?m=partner&i=106