2008-09-08

Rapport från första dagen på design kursen.

Nu har jag varit på min mode design kurs för första gången.
Det var verkligen jättebra och roligt. Jag behöver ingen kristallkula för att känna på mig att detta kommer bli en bra kurs. Om jag gör nån modeteckning jag blir nöjd med så kommer den hamna här i bloggen med det samma. Just wait and see…

Har gjort en ny grej här i blogg layouten. Om ni skrollar ner så ser ni en bildrad.
Jag såg det på Fröken Svårs blogg och tyckte att det var urcoolt där: http://catchthefallingstar.blogspot.com/
Vet inte om det passade lika bra på min blogg. Får se om jag sparar det.
Vad tycker ni?

Kram Magic.

9 kommentarer:

Marica sa...

Kul att det gick bra i dag. =)

Sanna sa...

Jadå, klart du skulle kunna det ;)

Emma sa...

Jorå, det passar jätte bra hos dig tycker jag. Du har väldigt fina bilderi den raden dessutom. Så kör på det, tycker jag =)

Fröken Svår sa...

Tack så mycket! Dock har mitt dåliga humör nu gått över i feber och halsont och sånt där, usch. Avskyr verkligen att vara sjuk, men det var längesen jag var det så det är väl så dags nu, när det är sjukperioder och allt. Dock kommer sådant alltid olägligt, har så mycket att göra den här veckan att det inte går. Kan knappast vila, men gick hem från skolan idag iallafall. :) Det behövdes, du skulle ha hört mina nysningar, hela skolan hoppade till! ;) Haha

Haha, tack så mycket! :D
Jag kikade på din sidpanel innan och jag tycker, om jag ska vara ärlig, att din blev mycket häftigare med alla bilderna och så. :) Dina bilder är alltid så häftiga!! Alla som du har i inläggen också:) Jag gillar dem mycket. Sidpanelen med bilderna tycker jag verkligen att du ska behålla,den passar så bra in. :)

Föresten, kul att designkursen gick så bra, jag hoppas jag får se nånting i bloggen snart! :D

Ha en bra dag!

Kram, Fröken Svår

Malinanan sa...

Åh vad skoj det låter med mode design. Om jag hade en artistisk ådra skulle jag också vilja hålla på med något sådant. Nu har jag inte det så jag får nöja mig med att titta på =)

Anonym sa...

Jag gillade bildraden, du har så många fina bilder, men saknade dock funktionen att kunna klicka och få fram orginalstorleken. Men det kanske man kan ordna?

MissMagicGirl sa...

Hej Anonym!
Tack!
Kul att du gillar dom!
Tyvär så var jag tvungen att förminska bilderna så de skulle passa i raden.
Om du (eller någon annan) vill ha någon av bilder i orginal så skicka din address till: magictuva@yahoo.se så ska jag skicka den till dig!

Lina sa...

Va kul det låter!:D vad är det för designkurs du går? är det hos abf eller något sådant? ja har funderat på att gå en designkurs men tror inte jag har tid.. snygg bildrad btw;)

Lina sa...

hmm jag vet inte riktigt vad som hände med kommentaren ja nyss skickade men den tycks inte komma upp så tyck inte att ja är helt efter nu om du får 2 komm. med samma innehåll:
Tack! du fick prec min bild att se lite bättre ut ur min synvinkel:D hur kan kursen hålla på 9 dagar i veckan?:P finns ju bara 7. Har du ngn bild du gjort på din blogg? vill gärna se:D