2008-09-05

Några favorit bilder just nu.

Hej allihop!

Jag vill än en gång tacka alla som kommenterar hos mig!
Det betyder så mycket och gör mig så glad!
På måndag börjar jag på min modedesignkurs. Jag både längtar och är nervös.
Jag hoppas att det är trevligt folk där.

Jag bara älskar bilden under:

Jag älskar verkligen skylten med: ”You are dreaming, Go on”.
Borde skriva ut den och sätta på min dörr. Ha, ha.

Bild nummer 2 är från Pokémon mangan. Har inte läst den men försöker få tag i den. Det är mina favoriter i Team Rocket på den och de säger:
"Just count on dumb luck. Rely on those you trust...and you'll find a way to win!"

Tycker om den meningen också. Det är så dom att säga så också. Okej, deras planer misslyckas alltid men jag hoppas på sista episoden!

Bilden under har jag på väggen och, ja, vet inte riktig… Den ger mig en känsla av styrka och självständighet.
Att gå ut i det okända men ändå vara helt trygg. Gå sin egen väg…Okej, ska sluta innan detta börjar låta som en kliché.

Ja det var några favoriter just nu.

Ha det bra!

5 kommentarer:

Marica sa...

Å modedesign kurs. låter spännande. =)

CC sa...

Lycka till med kursen! Låter som ett kul ämne :)

Fröken Svår sa...

Bra inlägg! Gillade verkligen bilderna också. :)

Dagbok skrev jag mycket innan, under min högstadietid och så. Nu har jag bara bloggen:). Det allra personligaste skriver jag i ett worddokument på datorn eller gömmer i dikter som jag även publicerat lite på bloggen. Titta under kategorin dikter om du vill. :)
Lycka till med modedesignkursen föresten! Den låter verkligen himla häftig! Jag skulle också vilja kunna göra sånt. Designar ni bara eller syr ni med? :) Lägg gärna upp nått i bloggen du sytt i såfall (A). Jag är säker på att du är jätteduktig på det. :)

Ha en superdag!

Kram, Fröken Svår

Martina sa...

Den första bilden var hur mysig som helst :)

MiNi sa...

Åh, jag tittade på första bilden och blev förälskad, läste din text sen också. Det kan ju inte finnas någon som inte tycker om den bilden!
Var har du hittat den? Någon adress?