2008-09-06

Min nya Marilyn Monroe sida!

Okej, måste bara göra lite reklam för min nya hemsida. (min femte webbsida om man räknar bloggen!)
Den handlar om en av mina stora idoler nämligen Marilyn Monroe.
Har beundrat henne jättemycket sedan jag såg en dokumentär om henne när jag var 9.
Nu har jag alla filmer och låtar hon spelat in och mina väggar är rätt så fulla med Marilyn bilder.
Adressen är denna: http://magicmarilyn.synthasite.com/
Annars så finns den på sidan med resten av mina hemsidor.
Ha det bra allesammans!

8 kommentarer:

Lovisa sa...

älskar också marilyn monroe.
sv: livet är hårt. man måste vara lite brutal ibland ;)

Jeanna sa...

Jag gillar Marilyn Monroe med! Hennes talang och allt är fantastisk. Dessutom hennes modell bilder är så vackra!

IZZAH SVARAR sa...

ne det e nog inte praktiskt för 5öre jag håller oxå på med naglarna vääääldigt ofta:D kolla här http://www.pixbox.se/alb_show_id610515_page0.html

håller me dej om att detta e att gå till överdrift men samtidigt e dom coola åh väldigt bra gjorda :D

Marica sa...

Jag kommer absolut att hålla bloggen i liv. Kommer att ta med mig datorn och vi kommer att fixa internet då vi är fyra data nördar som ska bo ihop och kommer att dö utan internet på fritiden. :P

ååå jag tycker Marilyn Monroe var sså otroligt vacker. När jag först började med hemsidor för flera år sedan, hade jag henne på många utav mina designer.

Marica sa...

Aaa där ser man. Och med tanke på att din hjärna heller inte är färdig utvecklad ännu så kanske du är en framtida mensa medlem. Vem vet? ;)Har för mig hjärnan når sin fulla kapacitet mellan 18 - 22 år. Men jag kan minnas fel.

Marica sa...

Har suttit och speckat din marilyn sida och jag säger bara wow vad många bilder. Och jag trodde jag redan hade sett de flesta som går att se men icke sa nicke. Är det okej om jag lånar med mig någon bild. Tänkte att jag ska skriva något inlägg om henne iframtiden.

mathildas sa...

Oh älskar henne,mitt rum är fyllt med tavlor med henne:D
kramkalas

Emmi sa...

Marilyn var en otroligt vacker!