2008-09-28

Inget särskilt...

Hej allihop!
Jag håller på med en uppgift till designkursen.
Vi ska göra en resecollection. jag ska göra en för Gotlands medeltids vecka.
Jag vill göra lite medltidskläder och sen ska jag göra moderna versoner av dom.
Det blev mer jobb än jag från början trott.
Nu ska jag kämpa vidare. Sorry, för att jag inte skriver mer. Lovar att bättra mig i morgon!

Citatet: “I am easily satisfied with the very best.”
Winston Churchill

Onödigt vetande: Skosnöret uppfanns i England 1790.

6 kommentarer:

Jeanna sa...

vilken kul uppgift, jag kommer ihåg när jag hade designkurser när jag gick i skolan. Det var de roligaste jag visste :)

Lina sa...

AAAAh förstår du hur avundsjuk jag blir nuXD!! va kul det låter. hur många "outfits" ungefär?

Lina sa...

Tack:D å det måsta jag se. lycka till;)

IZZAH SVARAR sa...

jo visst e bilden nice

Mli sa...

Låter så kul :) hoppas du lägger ut något av det du designar för hade vatt väldigt spännande att få se :)

Helios sa...

Vilken fin bild! =)