2008-08-08

Tillbaka i Stockholm!

Nu är jag hemma igen!
Jag älskar Lappland men det känns bra att vara hemma nu.
Sorry för att jag inte har bloggat på några dagar. Någonting skumt hände med min dator. Bilder och sånt började lösas upp i pixlar och gå sönder. Skitläskigt! Jag vet inte vad det beror på så jag håller den avstängd tills jag kan få hjälp. Nu skriver jag från min mammas dator. Jag pratade med en kompis som försökte lugna ner mig. Vi skojade ihop följande samtal:

Kompis: Var inte oroligt. Minns du förra gången du trodde att datorn höll på att gå sönder?
Jag (lite dröjande): Jo..
Kompis: Vad var felet då?
Jag (skruvar lite på mig): Datorns fläkt satte i gång.

Men vadå?! Den började låta och ha sig! Jag trodde att den skulle explodera eller nåt!
Jag hoppas att det finns en naturlig förklaring som går att fixa även denna gång.
Nu ska jag till en vän och ha ett Stargate maraton! Perfekt för en regnig dag!
Hej då!

Inga kommentarer: