2008-08-21

Regn...Oj vilket regn! Coolt...

Wow!
Vilket regn det var förut!
Helt otroligt! När det var som värst så stod jag i en busskub och väntade på en kompis. Vi skulle till söder och se Blade Runner.
Jag tänkte för mig själv när jag stod där att det var det värsta regnväder jag någonsin varit med om.
Då var det som att någon vred på en kran och det blev dubbelt så brutalt.
Jag och en gumma började prata om hur glada vi var över att vara i skydd.
Det är något som för människor samman. Vädret!
Jag och min kompis sprang till tunnelbanan under mitt lilla paraply.
Ni vet, ett sånt där man kan fälla ihop och ha i väskan.
Vi blev ändå rätt blöta.
Så det var skönt att sätta sig i bio mörkret.
Blade Runner är en superbra film.


Citatet: “I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
Douglas Adams

Onödigt vetande: Språket Tali har bara 340 ord.

1 kommentar:

Susanna sa...

wow! ännu en helt magiskt vacker bild! Underbart!