2008-08-10

Potatis...

Åhh det är bara så coooooooolt! Jag äter min egen odlade potatis! Jag och min bästis odlar våra egna potatisar på en liten kolonilott som vi delar. Nu är de mogna och jätte goda. Jag minns tyvärr inte vad sorten hette. Vi ville köpa en sort som hette "Rocket". Vi tyckte det skulle vara coolt på grund av Team Rocket i Pokémon men så fanns inte den sorten så vi tog någon annan vars namn jag i besvikelsen förträngde. Typ.
Hur som helst, för att sammanfatta detta så är det roligt att ha egna potatisar.
Hjälp vad fantasilös jag känner mig. Jag lovar att skriva något intressant nästa gång!




Citatet: Chico: One dollar and you'll remember me all your life. 

Groucho: That's the most nauseating proposition I ever had.
Från: "A Day at the Races "

Onödigt vetande: Världens högsta solros genom tiderna blev 7,38 m.

Inga kommentarer: