2008-08-31

En äkta Pikachu?

Även dom som inte har sett Pokémon känner väl igen en Pikachu?

Nu kommer det sensationella, Pikachu finns på riktigt!
Här kommer den första bilden av en:

Så Pikachu finns alltså, åtminstone i en Photoshopad värld... He, he fast nu ska vi inte bry oss om detaljer.

I dag ska jag till min kompis och vi ska se på Pokémon och mysa.
Jag lovar att snart skriva något riktig intressant inlägg.
Så häng kvar, jag är tillbaka efter reklamen... Nej vad säger jag? He, he (nervöst skratt) Hmm hur som helst imorgon blir det mer seriöst.

Kram Magic.

1 kommentar:

Fröken Svår sa...

Pikatchu är så galet söt! :D:D:D Alltid varit min pokémonfavorit, men dock tyckte jag att "verklighetens" pikatchu var lite läskig:P Jag föredrar honom tecknad!

Ha en mysig dag. :)

Kram,
Fröken Svår