2008-07-27

Natten, en bättre dag!

I går så kom vi hem klockan tre efter att ha haft filmkväll hos en vän. Vi såg ”Dream Girls” och ”Spirited away”. Underbara filmer båda två. Jag vänder verkligen på dygnet nu när det är semester. Men så ska det vara när man är ledig!
Jag brukar sitta uppe till fram emot 6 på morgonen ändå och skriva på min bok.
När man tänker efter var jag egentligen riktigt tidigt i säng igår. Ha! Jag är mer kreativ på natten.
Egentligen borde det kanske inte vara någon skillnad men det är det.
All tid på natten känns som bonustid på något sätt. Jag har ibland svårt att komma vidare och skriva eftersom jag får väldig prestations ångest men på natten känner jag inte så.
Så för mig är natten en bättre dag! (hmmm låter som en reklam mening).
Här är en inspirationsbild:

Citatet: "When one buys some of my artwork I hope it is because they will wish to learn from it and not because they think it will match their drapes!"
Christian Cardell Corbet,

Onödigt vetande: Billygoatplommonet i Australien är den frukt som innehåller allra mest C-vitamin. Den innehåller 100 gånger mer C-vitamin än en apelsin.

2 kommentarer:

SHORTY sa...

sv; jo det är verkligen ett bra program när man kan det :P jag håller på lära mig just nu haha. går inte så bra. Tack tack :) jo det är verkligen jättesnyggt!

ha en fin dag

SHORTY sa...

sv; ja det är det faktiskt, projekt runway med :)

så lite så, ha en fin kväll! :)