2008-07-12

Marknad i Vännäs.

Idag var vi i Vännäs. Vi hamnade mitt i en marknad. Det var riktigt kul! Vi gjorde lite fynd i ett av stånden där de sålde dvd filmer. Bland annat ”Kikis Expressbud”, den japanska filmen som gick på bio för ett tag sen. Den är gjord av Hayao Miyazaki som också har gjort ”Spirited away” och ”det levande slottet”. Jag tycker mycket om alla dom filmerna.

Detta med att jag inte kan lägga ut bilder i bloggen stör mig. Jag som hade förberett så många coola inlägg innan jag åkte!
Jag får väl vänta. Jag kommer kanske på något sätt…

´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´ ¶

Detta hjärta får ensam piffa upp detta inlägg tills vidare.

Citatet: “I'm very brave generally, he went on in a low voice: only today I happen to have a headache.” Lewis Carroll

Onödigt vetande: Vulkanen på Jupiters måne, Io, har så ofta utbrott att månens yta blir en centimeter tjockare av vulkanisk lava och stoft ungefär vart 3 000:e år.

Inga kommentarer: