2008-07-12

Framme i Lappland!

Nu är vi i Lappland! Underbart! Tyvärr är nätet extremt trögt här så det blir inga bilder i bloggen. Sorg :( Men lite text blir det ju! Man kan ju roa sig med att göra bilder av bokstävstecken:

(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ •.¸¸.•´¯

Inte så dåligt va?
Nu blir ni väl imponerade va?
Men nej det är inte jag som gjort den. Egentligen borde jag kanske inte ha avslöjat de. Gjort mig känd som en riktig konstnär här på nätet. Men jag tänkte försöka hålla mig till sanningen här i bloggen. Så nu när ni vet det så tänkte jag berätta om några rymdvarelser jag träffa igår... Nej, sanningen var det. Jag träffade dom i förrgår... Nej nu börjar detta bli lite för flummigt.
Så nu tar vi dagens:

Citatet: “Now there's three things you can do in a baseball game: You can win or you can lose or it can rain.” Casey Stengel

Onödigt vetande: En 70-årig människa har under sin livstid i genomsnitt stoppat i sig 30 000 kilo mat. Det motsvarar vikten av sex fullvuxna elefanter.

Inga kommentarer: