2008-07-15

En obehaglig upplevelse.

Hej!
I går så var vi i Lycksele och handlade och sen på kvällen tog vi en promenad. Då hände något jättehemskt! Jag andades in en fluga! Det var jätte äckligt och jag fick världens hostattack. Hu, jag ryser vid minnet. Jag försökte muntra upp mig själv med att det kanske var en radioaktiv fluga från något för oss dolt labb och att jag idag skulle vakna med superflugkrafter och kunna flyga och gå på väggar. Tyvärr så blev det inte så. Varför händer sånt bara i serier?
Nu ska vi ut igen. Jag hoppas att jag slipper flugor idag.
I morgon fortsätter jag skriva om magiska hästar så då handlar det om Pegasus.
Hej så länge!



Citatet: “I never worry about diets. The only carrots that interest me are the number of carats in a diamond.” Mae West.

Onödigt vetande: En svensk huggorm kan bli upp till 50 år gammal.

Inga kommentarer: