2008-07-18

Det börjar bli läskigt…

Det här med flugan i var bara början. I går så hittade jag en myra i mina flingor! Vad är detta om? Jag känner mig helt insekts förföljd. It is starting to bugg me… Jag börjar bli lite skrockfull. Jag har haft två hemska insekts upplevelser de två senaste dagarna, tänk om det blir en tredje gången gillt grej och jag hittar en jättespindel i sängen! Okej, nu tänker jag inte mer på det. Jag börjar känna mig som Misty i Pokémon.
Över till något trevligare, här är en mycket lärorik bild där man kan följa människans utvecklig:



Fast jag tycker inte det är en dålig utveckling. Med bloggen har jag fyra nätsidor.
Jag börjar känna mig som en dator häxa. He he…



Hoppas alla har en trevlig kväll!

Citatet: If it weren't for electricity we'd all be watching television by candlelight.
George Gobel.

Onödigt vetande: Även om vi staplade telefonkataloger från jorden till solen, skulle det finnas färre bokstäver i högen än molekyler i en vattendroppe. Där finns det nämligen 2 000 triljoner molekyler (21 nollor efter tvåan).

Inga kommentarer: